sandrastumpan

Hej och välkommen till min blogg! Ta del av min vardag och följ med på mina äventyr! Here We Go! ;)

Vegetariskt, Noas ark och en helkväll på cafe'

Kategori: Allmänt

Hela fredagskvällen gick åt att slappa och ta det lugnt eftersom jag var helt utmattad efter en extra slitsam vecka.
 
 
Idag har jag däremot haft en suverän dag.
Janina kom hit och lagade vegetarisk middag åt oss, det är ju inte varje dag vi har privat kock (eller jag har ju förstås privat kock varje dag, men inte ofta som Davve slipper att laga mat), riktigt lyx med andra ord, och framför allt gott för att vara vegetariskt.
 
När vi ätit klart drog vi iväg till centrum för att besöka Noas Ark, en båt byggd som en mindre modell av bibelns Noas ark, och som körs runt i europas länder och städer. Arken är ett museum baserad på bibelns berättelser.
 
 
 
 
 
 
Efter ca en timme i arken började vi känna att vi blev lite kaffesugna, så det blev ett antal timmar på starbucks, x antal kaffekoppar, bröd och efterrätt.
 
 
Och jaaa, ifall nån missat så vann ju Finland semifinal i ishockeyVM ikväll, så imorgon lär vi väl se dom vinna VM-guld. (förhoppningsvis)
 
Kommentera inlägget här: